Araştırmalar

İŞVEREN MARKASI YÖNETİM SÜRECİNDE STRATEJİ VE UYGULAMALAR
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
İŞVEREN MARKASI YÖNETİM SÜRECİNDE STRATEJİ VE UYGULAMALAR için yorumlar kapalı
Haberler

RepMan Forum 2019 Krizler Kaosa Dönüşürken İtibarı Yönetmek
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
RepMan Forum 2019 Krizler Kaosa Dönüşürken İtibarı Yönetmek için yorumlar kapalı

Y kuşağı kendilerini önemseyen işverenlerde kariyer yapmak istiyor
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
Y kuşağı kendilerini önemseyen işverenlerde kariyer yapmak istiyor için yorumlar kapalı
Etkinlikler

Krizler, Dijital Dünya ve İtibarın Onarılması
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
Krizler, Dijital Dünya ve İtibarın Onarılması için yorumlar kapalı

7. RepStorm Beyin Fırtınası Toplantısı Gerçekleştirildi
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
7. RepStorm Beyin Fırtınası Toplantısı Gerçekleştirildi için yorumlar kapalı
Makaleler

Sosyal Medyada Kriz Yönetim ve Kurum İtibarı ile İlişkisi üzerine Bir Model Uygulaması
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
Sosyal Medyada Kriz Yönetim ve Kurum İtibarı ile İlişkisi üzerine Bir Model Uygulaması için yorumlar kapalı

Youtuber İtibarı ve İmajı ile Online Tüketici Satın Alma Niyeti İlişkisinde Sosyal Medya Kullanım Düzeyinin Aracılık Rolü
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
Youtuber İtibarı ve İmajı ile Online Tüketici Satın Alma Niyeti İlişkisinde Sosyal Medya Kullanım Düzeyinin Aracılık Rolü için yorumlar kapalı

RepMan Forum 2019 Krizler Kaosa Dönüşürken İtibarı Yönetmek
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi
RepMan Forum 2019 Krizler Kaosa Dönüşürken İtibarı Yönetmek için yorumlar kapalı