“ESG” ile Şekillenen İş Modelleri ve İletişim Stratejileri

 

RepMan itibar Araştırmaları Merkezi  bu kez “ESG ve iletişim konusunu alanlarında yetkin konuşmacıların görüşleri ile tartışma masasına yatırdı. 13 Haziran 2022 tarihinde RepMan Danışma Kurulu Üyelerinden ve Complience House Kurucu Ortağı Tayfun Zaman’ın moderasyonunda gerçekleştirilen tartımanın çerçevesi şöyle belirlendi;

 

“REPMAN PANEL çıktıları ışığında temel sorunlar ve çözüm alanları neler? İklim krizi ile birlikte yaşam yeniden şekilleniyor. Hem de zamana karşı yarış içinde. Bir yandan ESG (Environment, Social, Governance) ile yeniden tanımlanmakta olan iş modelleri var. Bir yanda da 2030 ve 2050 karbon nötr hedefleri… Tedarik zincirlerinin yapılanması, finans kuruluşlarının ESG performansı odaklı politikaları şirketleri kökten değişime zorluyor. Bu zorlu değişim süreci hangi iletişim politikaları ile desteklenecek, iletişimin rolü ne olacak? Kırılma noktalarında kurum itibarına yapılmış olan yatırımın geri dönüşü nerelerde, nasıl olacak? 

Tartışmaya katılan konuklarımız;

Borusan Grubu İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Grup Başkan Nursel Ölmez Ateş,  Galatasaray Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Belgin Bahar, Boyner Büyük Mağazacılık Sürdürülebilirlik ve İç Denetim Direktörü Emrah Özbay, Panasonic Electric Works Turkey Başkan Yardımcısı Mutlu Kutlu, Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü Arda Öztaşkın,

Yayın kaydını buradan izleyebilirsiniz.