Türkiye İtibar Ligi Araştırması sonuçlandı!
Her sektör özelinde sektör benchmarkları ve şirketlerin itibar yönetiminin yedi ana boyutuyla iş sonuçlarına olan etkisini ortaya çıkardık.

Çalışma her bir kategori demografik olarak Türkiye’yi temsil edecek şekilde hazırlanmıştır.Saha çalışması 2025 yılı, Temmuz- Ağustos aylarında gerçekleştirilmiştir.
Ürünlerimiz






RepMan Vision
Paydaşlar araştırması öncesinde şirketlerin üst yönetimleri ile yapılan araştırma çalışması ile şirketin itibar yönetimine ne kadar hazır bir yönetici kademesi olduğunu yönetim kalitesi, süreç kalitesi ve raporlama kalitesi boyutları ile ölçümleyerek şirket performasını ortaya çıkarılır. Ayrıca takip eden çalıştay ile “itibar”ın içeride nasıl yönetildiğine ve yönetileceğine dair aksiyon haritası çıkarılır.
RepMan Stakeholder Research
Şirketin tüm paydaşlarının dahil edildiği araştırma kurgusu ile her bir paydaş nezdinde sözkonusu şirketin itibar performansı ortaya çıkarılıp, paydaş yönetimi için gerekli içgörüler oluşturulur.
RepMan Engage
İtibarın anlamınını tüketicinin bilinçdışından deşifresi paylaşılır ardından paydaşlar araştırma sonuçları ile birlikte entegre bir bakış açısıyla ele alınıp, ilgili ekiplerin toplandığı bir çalıştay sistemi ile yeni dönem aksiyonları uzman danışmanların yönlendirmesiyle birlikte oluşturulur.
RepMan Riskmap
Şirketlerin itibar risklerinin neler olduğu ve bunların önem/olasılık derecelendirmelerini belirleyen bir araştırmayla kriz yönetimi süreçlerinin etkinleştirilmesi ve kriz iletişim süreçlerinin belirlenmesi sağlanır. Böylece “acil eylem planı” hazırlamak için girdiler oluşturulur.
RepMan Respect
Tanımlanmış paydaşlarda özel bir gündem yönetimi ile ilgili algıların değerlendirilmesi için kullanılmaktadır. Stratejik konularda halkın veya özel bir toplum kesiminin markalar/liderler ve şirketler ile ilgili kanaatlerin ve eğilimlerinin ölçümlenmesi ve raporlanması amacıyla kullanılır.
Türkiye İtibar Ligi
Türkiye genelinde 16 sektör ve 17.200 görüşme ile gerçekleştirilen çalışma ile halk nezdinde 141 şirketin kurum itibarı ölçümlenmiştir. Çalışma her sektör özelinde sektör benchmarkları ve şirketlerin itibar yönetiminin yedi ana boyutları ile iş sonuçlarına olan etkisini ortaya çıkarmıştır.