M.Salim Kadıbeşegil

Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve önemli referansları bulunan Kadıbeşegil, Kurumsal İtibar Yönetimi konseptinin ülkemizde tanınması ve yer etmesine öncülük etti. Merkezi Londra’da bulunan Uluslararası İletişim Danışmanlıkları Birliği, ICCO’da ülkemizi 5 yıl boyunca Yönetim Kurulu Üyesi olarak temsil eden Kadıbeşegil, Capital Dergisi’nin “En Beğenilen Şirketler” projesine Danışmanlık yaptı. Kadıbeşegil 2001-2011 yılları arasında merkezi New York’ta bulunan “The Reputation Institute”un Türkiye temsilciliğini yaptı.. Kurucusu bulunduğu ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı, Global Reporting Initiative üyesidir.

Salim Kadıbeşegil’in iletişim alanındaki 37 yıllık birikimi içinde, iş ve iletişim dünyasının önde gelen yayınlarında yer almış 100’den fazla makalesi bulunmaktadır. Kariyeri süresince yayımlanmış iş ve iletişim dünyasının kaynak olarak kullandığı 7 kitabı vardır;“Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri, 1986”; “Halkla İlişkiler Reçeteleri, 1992”; “Halkla İlişkilere Nereden Başlamalı?, 1997” , “Kriz Geliyorum Der, 2002”. “İtibar Yönetimi” 2006, “Şimdi Stratejik İletişim Zamanı 2009”, Mediacat yayınları tarafından yayımlanmıştır. Kadıbeşegil’in son kitabı “Oyun Bitti, 2012” Optimist  tarafından yayımlanmıştır.

Kadıbeşegil,  “Kurumsal İtibar Yönetimi, Kriz İletişimi Yönetimi, Stratejik İletişim Planlaması” konularında workshop ve seminerler vermektedir. Salim Kadıbeşegil 2008’den bu yana Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesinde öğretim görevlisidir.