Amerika’nın En İyi 100 Kurumsal Vatandaşı

 

“İyi bir kurumsal vatandaş, güven ve samimiyet değerleriyle tüm paydaşlarına şeffaflıkla yaklaşandır.” diye tanımlıyor CR dergisinin Yazı İşleri Müdürü Dirk Olin. Bu sene ondördüncüsünü düzenledikleri En İyi 100 Kurumsal Vatansaş listesini 7 ana kategoride değerlendiriyorlar; çevre, iklim değişikliği, çalışan ilişkileri, insan hakları, yönetişim, finans ve yardımseverlik. Peki ya, iyi bir kurumsal vatandaş olmanın yararı nedir sorusuna Olin “Erdem, tek başına ödülüdür” diyerek yanıtlıyor ve devam ediyor “Tabii daha sağlıklı bir iş ortamına, daha iyi hizmet alan mutlu müşterilere de sebep oluyor”.

Haberin devamı için: