2017 Senesi İtibar Eğilimleri

Global halkla ilişkiler ajansı Weber Shandwick’de CRS (Chief Reputation Strategist) olarak görev alan Dr. Leslie Gaines-Ross 2017 senesi için itibar eğilimlerini değerlendirdi.

Dr.Ross’un kristal küresinde 2017 için öne çıkan başlıkları sizin için derledik.

  1. Toplumsal konularda aktif olan CEO’lara alışacağız
  2. Şirketleri, birer platform olarak değerlendireceğiz
  3. Şirketleri, insanların birlikte yaşamayı öğrendiği birer ibadethane olarak göreceğiz.
  4. İtibar yönetiminde, şirket hakkında çıkan asılsız haberlerle mücadele önem kazanacak
  5. Kültürün, şirket yönetiminde önemi artacak
  6. Hesap verilebilirlik ilkesinde çalışanlar başrolde olacak
  7. İtibar, işin bir parçası olacak
  8. Yönetim Kurulları krizlerde daha fazla sorumluluk almak zorunda kalacak
  9. İş dünyasında kadın CEO’ların rolü değişecek
  10. İtibar yönetiminde, yerellik önem kazanacak

Makalenin devamını okumak için tıklayınız.