RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi, iş dünyası, akademisyenler, halkla ilişkiler şirketleri ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerinin katılımıyla yılda 3-4 kez “Beyin Fırtınası Çalıştayları”gerçekleştirmeyi hedeflemektedir.
Bu çalıştaylarda kurum itibarı, itibar araştırmaları, kurumsal yönetim ilkeleri, sürdürülebilirlik, etik, kurumsal sorumluluk, sosyal medya & itibar ilişkisi, kurum markası, çalışan markası vb. konuları masaya yatırarak bir tartışma ve paylaşım platformunda değişik çevreleri bir araya getirmeyi, elde edilen çıktılarla güncel olan verileri geliştirmeyi ve değer katmayı amaçlamaktadır.
III. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı: “İtibarın Ödülü Olmalı”
II. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı: “Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi”
I. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı: “Kurumsal İtibar Araştırmalarından Beklentiler”