İtibar Yönetimi Sertifika Programı – 26 Mart 2016

İtibar Yönetimi Sertifika Programı, İtibar Yönetimi’nin yapı taşları ve temel ilkeleri ile profesyonellerin kişisel kariyerlerine ve şirketlerine anlamlı bir katkıda bulunabilmelerini sağlamak üzere hazırlandı.  26 Mart-14 Mayıs 2016 (Toplam 7 hafta, Cumartesi günleri, 10:00-16:00 arası) Programa günlük katılımlar da mümkün. Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampüsünde yapılıyor. Program Hedefleri ve Katılımcının Kazanımları Katılımcıların bu program sonunda;

  • Kariyer planları ile itibar yönetimini ilişkilendirebilmeleri,
  • Sosyal paydaş haritası oluşturabilmeleri,
  • İtibar Araştırmaları tasarımı konusunda yetkinliklerini artırmaları,
  • Etik, kurumsal yönetim, kurumsal sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik uygulamalarının itibar yönetimi ile ilişkilerini kurabilmeleri,
  • İtibar yönetiminin iş sonuçlarına etkileri konusunda örneklerle desteklenen verilere sahip olmaları,
  • Şirketlerin gündemine itibar yönetiminin alınabilmesini sağlayacak örneklere ve uygulamalara sahip olmaları,
  • Şirket yöneticilerinin Ana Performans Göstergelerine itibar yönetiminin doğru entegre edilebilmesi ile ilgili bilgi sahibi olmaları ve bu bilgileri somut olarak iş yaşamlarına ve kişisel kariyerlerine taşıyabilmeleri hedeflenmektedir.

Kimler Katılmalı?

  • Kurumsal iletişim yöneticileri
  • Sivil Toplum Kuruluşları ve kurumsal sosyal sorumluluk alanında çalışan profesyoneller
  • Sürdürülebilirlik konusunda çalışan profesyoneller
  • Finansal raporlama konusunda çalışan yöneticiler
  • İç denetim, iç kontrol ve uyum konusunda çalışanlar
  • İnsan kaynakları yöneticileri
  • Satınalma ve tedarik yöneticileri

RepMan İtibar Yönetimi Sertifika Programı Birinci Hafta: 26 Mart 2016        Sürdürülebilirlik ve Kurumsal (Sosyal) Sorumluluk Serra Titiz                          Mikado Consulting                    Sorumlu Yönetim

  • Sürdürülebilirlik stratejilerinin içinde itibar yönetimi
  • Kurumsal sosyal sorumluluk nasıl itibara dönüşüyor?
  • Kurumsal değerler ve sürdürülebilirlik yönetimi kapsamında itibar yönetiminin değerlendirilmesi

Salim Kadıbeşegil          ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı İtibar Yolculuğu

  • İtibar yönetimi nedir, kişisel itibar nedir?
  • İtibar yönetiminin ana girdileri nelerdir?
  • Bu girdiler iş yaşamı pratiğinde karşımıza nasıl çıkıyorlar?

İkinci Hafta: 2 Nisan 2016         Sosyal Medya ve itibar Yönetimi Serdar Kuzuloğlu           Gazeteci- Yazar                “Dijital İtibar” Salim Kadıbeşegil          ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı        Hem”yeni”, hem ”sosyal”, hem “dijital”, hem “medya”…

  • Sosyal medyada itibar yönetimi
  • İnternet ortamlı mecralarda itibarı bekleyen riskler ve fırsatlar
  • Güvenli ortamlar yaratmanın ipuçları
  • Online itibar yönetimi dediğimiz…
  • Dijital ayak izlerimiz sunumu

Üçüncü Hafta: 9 Nisan 2016         İtibar Araştırmaları Yönetimi Muhterem İlgüner          Brand Finance            En değerli Markalar Nuran Aksu                      ZENNA Araştırma ve Danışmanlık APG’lere itibar skorlarının yansıması

  • İtibar araştırmaları nasıl yapılır?
  • İtibar araştırmaları tasarımlarının temel özellikleri
  • En Beğenilen Şirketler araştırmalarının ortak özellikleri
  • Araştırma sonuçlarının stratejik analizi ve aksiyon planlarına dönüştürülmesi
  • Ana performans göstergelerine itibar skorlarının iliştirilmesi
  • İtibar Yönetimi Performansının APG’lere entegre edilmesi, hesaplama yöntemleri

  Dördüncü Hafta: 16 Nisan 2016                  İtibar Riskleri Tayfun Zaman                 TEİD Genel Sekreteri

  • Krizler, itibar riskleri ve kurumsal markaları bekleyen tehlikeler
  • VW ve FİFA skandallarının ışığında şirketleri bekleyen itibar riskleri
  • Risklerin Yönetimi

Nuran Aksu                      ZENNA Araştırma ve Danışmanlık

  • Etik-Yolsuzluk-Değerler ve İtibar Sunumu
  • Etik Algısının Şirket Değerine Katkısı
  • Özel Sektörde Yolsuzluk Algısı
  • İdealler ve Gerçekler

  Beşinci Hafta: 30 Nisan 2016       Paydaş Yönetimi Aykut Bora             Abora Danışmanlık        “İşveren ve Çalışan  Markası” Nuran Aksu           ZENNA Araştırma ve Danışmanlık Paydaş Haritaları

  • Sosyal paydaşlar (ortaklar) ve şirketlerin sosyal ortaklar haritalarının temel özellikleri
  • Sosyal paydaşlar kimlerdir, temel özellikleri nelerdir?
  • Sosyal paydaşların iş sonuçlarımıza etkisi nedir?
  • Sosyal paydaş entegrasyonu nedir?
  • Sosyal paydaş etki haritaları nasıl yapılır?
  • Paydaş diyalogu nedir?

  Altıncı Hafta: 7 Mayıs 2016                     Kurumsal Marka Stratejileri ve İtibar Yönetimi Bülent Fidan                     Brandmap              “Kurum Kimliği ve Kurumsal Marka Stratejileri

  • Kurum kimliği, kurumsal değerler, kurum logosu nedir? Yeni dönemde nasıl olmalıdır?
  • Kurum kimliği, kurumsal değerler, kurum logosu ile itibar yönetimi arasındaki etkileşim ve kurumsal marka stratejileri
  • Kurumsal markalarla rekabetin temel özellikleri

Nuran Aksu                      ZENNA Araştırma ve Danışmanlık             Bireysel ve Kurumsal Değerlerin İtibara Yansıması

  • Değerler – Bireysel Değerler – Kurum Değerleri
  • Değerler ve İtibar İlişkisi
  • Değerler ve Farklılık Yaratma

Yedinci Hafta: 14 Mayıs 2016                   İtibar Yönetim Süreçleri Şirketlerde Nasıl Uygulanır?  Salim Kadıbeşegil           ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı

  • CEO’ların rolü
  • Yönetim takımının sorumlulukları
  • Kurumsal iletişim bölümünün rolü

Nuran Aksu                                  ZENNA Araştırma ve Danışmanlık

  • İtibar yönetiminin kurumsal performans olarak tanımlanması

Yer: Kadir Has Üniversitesi Adres: Kadir Has Caddesi, Cibali / İstanbul 34 083 Tel: 0212 533 57 65 / 1219 Fax: 0212 533 65 15 E-posta: khas-yasam@khas.edu.tr Sertifika Programı Ücreti: 2950 TL + KDV (%8)’dir. (KDV dahil toplam 3186 TL.) Günlük Katılım Ücreti : 550 TL + KDV’dir. (KDV dahil 594 TL) Anlaşmalı kredi kartlarına 9 aya kadar taksitlendirme imkânı vardır. TEİD (Türkiye Etik ve İtibar Derneği ile TKYD (Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği) üyelerine  % 15 indirim yapılır. Başvuru Formu: Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Başvuru Formu Katılım için banka hesap numaraları: Hesap Adı: Kadir Has Üniversitesi Banka: Garanti Bankası, Şube: Balat (Şube Kodu 020) Hesap No: 6299718 IBAN: TR10 0006 2000 0200 0006 2997 18 Hesap Adı: Kadir Has Üniversitesi Banka: Akbank Şube: Kadir Has Üniversitesi Şubesi (Şube Kodu 993) Hesap No: 008295 IBAN: TR92 0004 6009 9388 8000 0082 95     Program Koordinatörleri

  • Salim Kadıbeşegil

www.salimkadibesegil.com/tr/kimdir/

  • Nuran Aksu

http://www.repman.com.tr/tr/nuran-aksu/ www.zennadanismanlık.com Not: İtibar Yönetimi Sertifika Programı ders günleri, saatleri ve eğitmenlerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.