RepMan 2017 İtibar Yönetimi Sertifika Programı Tamamlandı

İş gündemlerinde kurumsal itibar yönetimi olan profesyoneller ve kariyerlerine yeni bir alan eklemek isteyenler için geliştirilen Türkiye’nin ilk ve tek itibar yönetimi sertifika programının ikincisi 23 Eylül – 14 Ekim 2017 tarihleri arasında SALT Galata’da gerçekleşti.

RepMan Kurucu Üyesi Salim Kadıbeşegil ve RepMan Danışma Kurulu Üyesi Nuran Aksu program koordinatörlüğünde her yıl bir kez gerçekleştirilen program, konusunda uzman 10 değerli konuşmacıyı araya getirdi.

Toplam 29 saatlik programda, RepMan Kurucu Üyesi Salim Kadıbeşegil, Bahçeşehir Üniversitesi öğretim üyesi Prof.Dr. Haluk Gürgen, ZENNA Kurumsal Marka Danışmanlığı Kurucusu Nuran Aksu, Sosyal İnovasyon Merkezi Kurucusu Suat Özçağdaş, Gazeteci, Yazar M.Serdar Kuzuloğlu, Integrity Partners Yönetici Ortağı Tayfun Zaman, Benchmark Kurumsal Sosyal Sorumluluk Danışmanlığı Başkanı Fadile Paksoy, Argus İş Stratejileri ve Marka Danışmanlığı Başkanı M.Bora Alçı, UNDP Türkiye İletişim Koordinatörü Faik Uyanık ve Brand Finance Türkiye Genel Müdürü Muhterem İlgüner kurum kültürü ve değerler merkezinde İtibar Yönetimi’nin farklı bileşenlerini kendi uzmanlık alanları ve bakış açılarıyla aktardılar.

Programda ele alınan konular arasında Kültür Değerler ve İtibar, Türkiye’de ve Dünyada Şirketlerin İtibar Yönetimi Performansı ve İş Sonuçları İlişkisi, Kurumlarda Sosyal İnovasyonun İtibara Katkısı, Dijital Dünyada İtibar, Şirketlerin İtibar Riskleri Nerede Oluşuyor?, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İtibar, Kurumsal Kimlik ve İtibar, Sürdürülebilirlik Stratejilerinin Yeni Gündemi, İtibar Şirketlerin Marka Değerini Nasıl Etkiliyor?, İtibar Araştırmaları Tasarımı Nasıl Olmalı?, İşveren Markası Performans Göstergeleri Neler?, İtibar Araştırmaları Nasıl Okunmalı, Hayata Nasıl  Geçirilmeli? Ve Dokuz Adımda İtibar Yönetimi yer aldı.

Programa katılan 14 profesyonel iletişimci program sonunda sertifikalarını almaya hak kazandılar.