İtibarın 4 Adımı

Reputation Institute İngiltere’den Spencer Fox PR Week’e yazdığı makalesinde “İtibarın 4 Adımını” tanımlıyor.

Reputation Insitute tarafından yapılan araştırmada şirketler hala itibar yönetiminde sistematik bir yaklaşımları olmadığını belirtiyor. Araştırma sonuçları ayrıca şirketlerin hala süreç, data ve yönetim noktalarında itibar yönetiminde zorlandıklarını belirtiyor.

Araştırma sonuçlarına yönelik hazırlanan 4 adım, itibarın direkt iş sonuçlarına etkisini, paydaşların şirketten beklenti ve algılarının yönetimi, yönetimin bütünsel yaklaşımı ve hesap verebilirlik ilkelerini, 360 derece iletişimde itibar konularını içeriyor.

Makaleye ulaşmak için: http://www.prweek.com/uk/promotional_feature/1209903/four-factors-top-reputation/