İtibar Ekonomisi: 2017 Gündemi

Reputation Institute, son günlerine girdiğimiz 2016 senesini itibar ekonomisi perspektifinden değerlendirirken, gelecek sene için beklentilerini de açıkladı.

Son 20 yıldır yaptıkları çalışmalarda, itibar ile iş sonuçları arasında var olan güçlü ilişkinin altını çizdiklerini belirten Kasper Ulf Nielsen tüm kurumların, hedefledikleri iş sonuçlarına ulaşmak için paydaşları nezdinde güven ve saygı yaratmaları gerektiğini tekrarladı. Nielsen, 2017 senesinde tüketicilerin şirketlerden daha adil, daha açık ve daha şeffaf bir iletişim talep edeceği belirtirken, bu tutumun şirketleri karar verme süreçlerinde itibar yönetimini entegre etmeye zorlayacağını dile getirdi.

Her geçen gün daha çok şirketin paydaşları nezdinde itibarını ölçme eğilimi gösterdiğini ve bunun önemini anladığını belirten Direktör Carsten Wegmann ise gelecek dönemde itibarını benchmark stratejisi ile sürekli takip eden şirketlerin, öncelikleri belirlemede ve kriz yönetiminde daha başarılı olacağını aktarıyor.

Makalenin devamını okumak için tıklayınız.