RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Türkiye ve Dünya’da itibar yönetimi, kurumsal yönetim ilkeleri, sürdürülebilirlik, marka konumlandırma & marka kimliği, kurumsal sorumluluk, paydaş yönetimi , marka mimarisi ve marka portfolyosu gibi alanlarda uzmanlığını uluslararası çapta kanıtlamış kişilerden oluşan Danışma Kurulu ile konuyla ilgililenen çevrelerle bilgi paylaşımını ve bilginin doğru aktarımını hedeflemektedir.
Danışma kurulumuz;
M. SALİM KADIBEŞEGİL
Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve önemli referansları bulunan Kadıbeşegil, Kurumsal İtibar Yönetimi felsefesinin ülkemizde tanınması ve yer etmesine öncülük etti. Merkezi Londra’da bulunan Uluslararası İletişim Danışmanlığı Şirketleri Birliği ICCO’da ülkemizi 5 yıl boyunca Yönetim Kurulu Üyesi olarak temsil eden Kadıbeşegil, Capital Dergisi’nin “En Beğenilen Şirketler” projesine danışmanlık yaptı. Kadıbeşegil 2001-2011 yılları arasında merkezi NewYork’ta bulunan “The Reputation Institute”un Türkiye temsilciliğini yaptı. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin Kurucu Üyesi olan Kadıbeşegil, Salim Kadıbeşegil ICCO’nun Türkiye temsilcisi İDA tarafından mesleğe olan katkıları nedeniyle Mart 2017’de Şeref Kürsüsü Ödülü ile onurlandırılmıştır.
PROF. DR. HALUK GÜRGEN
Ülkemizin öncü iletişim akademisyenlerinin başında gelen Prof. Gürgen Anadolu Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesinde öğretim üyesi olarak görev yaptı. Halkla ilişkiler, reklam, marka, kurumsal iletişim, iç iletişim, itibar yönetimi gibi alanlarda bir çok yüksek lisans ve doktora konusunun danışmanlığını yaptı. 1998-2005 yılları arasında Anadolu Üniversitesinde Rektör Yardımcılığı, 2008-2014 yılları arasında da Bahçeşehir Üniversitesinde İletişim Fakültesi dekanı olarak görev yaptı.
NURAN AKSU
Nuran AKSU halen RepMan İtibar Araştırmaları Merkezinin danışma kurulu üyesi, Sürdürülebilir Kalkınma için Yenilikçi Çözümler Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve ZENNA Kurumsal Marka Yönetimi Araştırmaları ve Danışmanlığı Şirketi kurucusu ve yöneticisidir. Her sene ortalama 5 doktora ve tez öğrencisine gönüllü olarak destek veren Aksu ayrıca Kadir Has Üniversite Yaşam Boyu Eğitim Merkezi ve RepMan Merkez tarafından gerçekleştirilen İtibar Yönetimi Sertifika Programı’nın koordinatörlerinden ve eğitmenlerindendir. Nuran AKSU her ay BrandMap Dergisi’nde yazılarını paylaşmaktadır.
OLE CHRISTIAN APELAND
İtibar Yönetimi Danışmanlığı konusunda Norveç’te lider olan ve İtibar Yönetimi üzerine global önemi bulununan Reputation Institute ile ortak olan “Apeland”in CEO’sudur.
PROF. DR. PEKKA AULA
Helsinki Üniversite Medya İletişim Bölümünde öğretim üyesi olan Prof. Pekka Aula aynı zamanda itibar yönetimi konusunda uzmanlaşmıştır.
SERKAN ELDEN
Küresel pazarlarda 25 yılı aşkın birikimi ve deneyimi olan özel yatırım danışmanlığı uzmanı.
Dünyanın önde gelen özel yatırım şirketlerinde ve fonlarında CEO’luk görevlerinde bulunduktan sonra merkezi Connecticut, ABD de bulunan Capitalinka şirketinin kurucusudur.
JOUNI HEINONEN
Halkla ilişkiler ve iletişim şirketleri arasında global liderliği elinde tutan Burson-Marsteller’in itibar yönetimi ve iletişim konusunda uzmanlaşmış olan Finlandiya şubesi Pohjoisranta Burson-Marsteller’ın kurucusu ve CEO’sudur.
MUHTEREM İLGÜNER
Türkiye’nin önde gelen marka stratejisti ve uygulayıcısıdır. 2002 yılından bu yana, markaya derinlik kazandıran pek çok konuyu Türkiye’nin gündemine taşımış ve ilk kez uygulanmasını sağlamıştır. 2006 yılından beri dünyanın önde gelen marka değerlendirme şirketi Brand Finance Türkiye Direktörü olarak da görev yapan İlgüner, bu bağlamda, son 8 yıldır “TURKEY100-Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasını yönetmektedir.Ayrıca, dünyanın önde gelen “naming – markalar için isim” şirketi Nomen ile işbirliği yapmaktadır.
İsveçli çözüm ortağı, Place Consulting şirketi kurucularından Christer Asplund ile birlikte şehirlerin markalaşması projelerini yürütmektedir.
Yurt içinde ve dışında birçok konferansa konuşmacı olarak katılan Muhterem İlgüner’in markayla ilgili yazdığı “Türkiye’de Marka Yaratma ve Yaşatmanın Altın Kuralları”, “Marka Şehir” ,“Marka Değeri” ve “Derinliğine Marka” isimli kitapları bulunmaktadır.
PROF. MERVYN E. KING
Sosyal raporlamalarda uluslararası standartları belirleyen Global Reporting Initiative’in Yönetim Kurulu Başkanı olan Prof. King, son dört yıldır ülkemizde Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği tarafından düzenlenen Uluslararası Yönetim Konferansın başkanlığını yapmaktadır.
SERDAR KUZULOĞLU
1995 yılında çocukluk hayali olan medya dünyasına adım attı. Gazete, dergi, web, radyo ve televizyonlarda teknoloji ve trendleri aktardı. Halen kurucularından olduğu İstanbul Bilgi Üniversitesi yüksek lisans programı Next Academy’de ders vermekte, teknoloji ve trendlere yönelik içerik üretmekte ve bu kapsamda konferanslarda konuşmalar yapmaktadır.
JONATHAN LOW
Şirketlerin performanslarını ölçümlemek, yönetmek ve geliştirmek ile ilgili stratejik bakış açıları kazanılması konusunda yöneticilere destek sağlayan Predictiv’in kurucu ortağıdır.
DR. MARKUS RENNER
Marka ve itibar yönetimi konusunda en az 15 yıllık uzmanlıkları bulunan kişiler tarafından kurulmuş olan ve yönetim konusunda danışmanlık hizmeti vermekte olan “Branding Institute”’da yönetici ortaktır.
Prof. Dr. BURÇ ÜLENGİN
Kanada Waterloo Üniversitesi’nde master yapmış olan Prof. Dr. Burç Ülengin, İstanbul Teknik Üniversitesinde İstatistik Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır. Bunun yanısıra GfK Türkiye bünyesinde yapılmakta olan kantitatif araştırmalara uygulamakta olduğu ileri analiz teknikleri ile danışmanlık yapmaktadır.
TOBY WEBB
Merkezi İngiltere’de bulunan Ethical Corporation’ın kurucusu ve yöneticisidir. Aynı zamanda sürdürülebilirlik ve paydaş yönetimi konusunda eğitimler düzenleyen ve araştırmalar yürüten “Stakeholder Intelligence”’ın kurucusudur. Sürdürülebilirlik ve etik üzerine yoğunlaşmış olan “Ethical Corporation”ın kurucu ortağıdır.Londra Üniversitesi, Birbeck Kolejinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk üzerine ders vermektedir.
TAYFUN ZAMAN
Integrity Partners Yönetici Ortağı Tayfun Zaman, Türkiye Etik ve İtibar Derneği (TEİD) Kurucu Genel Sekreteri ve Turkish Integrity Center of Excellence (TICE) kurucusudur. İkisi B20 için olmak üzere ondan fazla etik ve uyum rehberinin yazarıdır. OECD Yolsuzlukla Mücadele Ağı Bölgesel Danışma Kurulu üyesi olan Zaman, Birleşmiş Milletler ve OECD’nin de aralarında bulunduğu uluslararası ve ulusal platformlarda iş etiği, itibar yönetimi yolsuzlukla mücadele programları ve yolsuzluğun gizli maliyeti alanlarında birçok konuşma yapmıştır.