“Brands, Ethics and Reputation”

 

Üç kritik kavram bir başlıkta yanyana gelince doğal olarak dikkatleri üzerine çekiyor. Markalar, etik ve itibar aynı evi paylaşan üniversite arkadaşlığı gibi. Bu kavramları bir araya getiren ve herkes için bir kullanım kılavuzu oluşturan Llyod’s ise bir pazar yeri. Bağımsız sigortacıların risklerini sigortalayarak oluşturdukları bir pazar. İşte tam da burada “güven” kavramının yeşermesi gerekiyor ki sistemin içindeki ve dışındaki herkese yansıması olsun. Ana beklentiler, acentaların sahiplerinin ve üst düzey yöneticilerinin bir “etik kültürü” oluşturmaları; Llyod’s adı ve markasını  bu kültürle ilişkilendirmeleri…

İşte Llyod’s üyeleri için bir kılavuz hazırlamış. Bu kılavuz, etik değerler ve davranışlarla tanımlanmış bir etik programın oluşturulması; strateji, karar alma süreçleri ve uygulama alanlarıyla birlikte Llyod’s itibarının nasıl yönetilmesinin çerçevesini çizmiş. İş Etiği Enstitüsü ile ortaklaşa geliştirilen çalışmayı buradan okuyabilirsiniz.