2021 İtibar Yönetimi Eğilimleri

 

Dünyanın önde gelen itibar yönetimi araştırmacılarından Leslie Gainess-Ross 2021 başında itibar yönetimi ile ilgili eğilimleri kaleme aldı. Yazısının tamamını buradan okuyabilirsiniz.

Ana başlıkları itibariyle ; “Amaç” temel çıkış noktası olarak görünüyor. (Purpose).
ESG yani ekonomik, çevresel ve toplumsal performans bir diğer belirleyici.
Finansal olmayan değerler daha da önem kazanıyor.
Kurum kültürü itibarın nabız atışlarını simgelemeye devam edecek.
Şirket merkezlerinin bulunduğu ülkeler/yerler ayrı bir paydaş olarak değerlendiriliyor.
Cinsiyet ayrımcılığı ve kapsayıcılık daha da öne çıkıyor.
Amerika’nın içeride ve dışarıdaki itibarında sıkıntılar sürüyor.
Marka itibarının belirleyicisi kültür savaşları olacak.
Aktivistlik gülünecek bir konu olmaktan çıkıyor.
Bilimin itibarı yükselişte