I. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı: “Kurumsal İtibar Araştırmalarından Beklentiler” II. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı: “Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi” III. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı: “İtibarın Ödülü Olmalı” IV. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı: “Şirketlerin İtibar Yönetimi Nasıl Olmalı? IV. RepMan Beyin Fırtınasında İtibar Yönetiminin önündeki Engeller Tartışıldı VI. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı RepStorm 6. Toplantısı ; “Kurumsal değerlerimizi checklist gibi kullanmalıyız” RepMan V. Repstorm çalıştayında itibar eğilimleri tartışıldı VIII. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı Krizler, Dijital Dünya ve İtibarın Onarılması VII. RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Çalıştayı 7. RepStorm Beyin Fırtınası Toplantısı Gerçekleştirildi