Makaleler
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi kurum itibarı, itibar yönetimi, kurumsal yönetim ilkeleri, sürdürülebilirlik, marka konumlandırma & marka kimliği, kurumsal sorumluluk, paydaş yönetimi , marka mimarisi ve marka portfolyosu vb. konularda Türkiye ve Dünya’da yayımlanan makaleleri derleyerek ücretsiz olarak paylaşmaktadır.
- A Primer on Corporate Values, Olivier Serrat
- A Sad Worker Is A Bad Worker: Data Shows Companies Should Help Depressed Employees, Andrew Price
- All Animals are Equal, but…: How Managers in Multinational Corporations Perceive Stakeholders and Societal Responsibilities
- Banking Reputation and CSR: A Stakeholder Value Approach
- Building A High Performance Team: Creating An Ethical Culture, Keith Krach
- Corporate Reputation, Affect and Trustworthiness: An Explanation for the Reputation-Performance Relationship, Claudio Aqueveque- Davide Ravasi
- CR’s 100 Best Corporate Citiziens, Ariel Schwartz
- Europe’s Risk Managers Concerned by Social Media Reputation Damage, Insurance Journal
- Executive MBAs — Reputation No Go, Dr. Leslie Gaine-Ross
- Global Protocol On Ethics In Public Relations; Chris Skinner, Gary Mersham and Jean Valin
- İtibar “Değerler” Üzerine İnşa Edilir, Prof. Dr. Haluk Gürgen
- İtibar Yönetimi, Ekşi Sözlük
- İtibar Yönetimi, Fevzi Kostak
- İtibar Yönetimi, Yılmaz Argüden
- İtibar Yönetimi, “Değer Yaratan Bir Halkla İlişkiler Çalışması Olarak İtibar Yönetimi”, Yrd. Doç. Dr. Ebru Güzelcik URAL
- İtibar Yönetimi: Halkla İlişkilerde Güven Yaratma, Doç. Dr. Selma KARATEPE
- Krizde İtibarın Yönetilmesi, Doç. Dr. Başak Solmaz
- Kurum İtibarının Bileşenleri Üzerine Bir Araştırma: Sağlık Hizmeti Üreten Bir Kamu Kurumunda İç Paydaşlar İtibarı Nasıl Algılıyor? Yrd. Doç. Dr. Çiğdem ŞATIR, Arş. Gör. Fulya ERENDAĞ SÜMER
- Kurumsal İtibar Ölçümünde Kişiselleştirme Metaforu, Yrd. Doç. Dr. Filiz OTAY DEMİR
- Kurumsal İtibar Yönetimi Ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS), Gürbüz Yılmaz
- Kurumsal İtibar Yönetimi, Temel Aksoy
- Kurumsal İtibarı Yaratmada Kurumsal Paydaş Yönetimi ve Medya İle İlişkilerin Önemi
- Managing Wall Street’s ‘Winner Effect’, Drake Bennett
- Reputation Management and Social Media
- Safekeeping company Reputation 99 Tips, Weber Shandwick
- Study on Reputation Strategy of Corporation, Weilong YANG – Jiexin LI
- The ABC of Reputation, Sandra Macleod
- The Dynamics of Public Trust in Business— Emerging Opportunities for Leaders
- The Incredible Survival Story of the TV Advertisement , Peter Osnos
- The Risks of Social Media: Self-Inflicted Reputation Damage, Jared Wade
- The Seven Levels of Organisational Consciousness, Richard Barrett
- The State Of Corporate Responsibility: Ambivalent, Leaderless, And A Little Apathetic, Ariel Schwartz
- The whys and hows of corporate values, Business in the Community
- What Do Corporate Values Really Mean?,Ray Williams
- What does it take to be one of the world’s most ethical companies? , Ben Schiller
- Why Brand Personality Matters: Aligning Your Brand to Cultural Drivers of Success, Millward Brown
- Why Business Ethics?, John Hooker